poniedziałek, 23 grudnia 2013

TOP 10 - Wymarzone prezenty książkowe!

     Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.      Dziś przyszła pora na... Wymarzone prezenty książkowe!



 Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.     
 Dziś przyszła pora na... Wymarzone prezenty książkowe!


Coraz bliżej święta! Jutro już Wigilia ;) Z pewnością każdy z nas ma jakieś życzenia co do prezentów, ja zdecydowanie stawiam na książki.



Pierwszym moim marzeniem jest egzemplarz "Dumy i uprzedzenia", powieść czytałam już kilka razy, ale ciągle brakuje jej na mojej półce i jeśli jej nie dostanę to zapewne niedługo sama kupię ;) Jeśli chodzi o książki Jane Austen to nie pogardziłabym również "Opactwem Northanger".

Następna w kolejności jest książka autorstwa Rebeccy Johns pt."Hrabina". Książka wydaje mi się interesująca, zdecydowanie w moim typie + wręcz zakochałam się w okładce i zapragnęłam ją mieć.

Czwartą pozycję na mojej liście zajmuje "Kosogłos" S.Collins. Uwielbiam poprzednie dwie części, myślę, że pokocham również tą.

Piąte i szóste miejsce zajmują książki F.Mocci "Tylko Ciebie chcę" i "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie". Filmy są świetne i bardzo chciałabym przeczytać książki, a wiem, że w mojej bibliotece prędko ich nie dostanę ;(

Kolejnymi wymarzonymi prezentami są trzy książki z serii "Cmentarz Zapomnianych Książek" Zafóna (oczywiście w twardych okładkach). Dwie pierwsze czytałam, ale są tak piękne, że bardzo chciałabym je mieć, natomiast trzecią część bardzo chętnie przeczytam.

Ostatnie miejsce zajmuje książka "Charlotte Bronte i jej siostry śpiące".

A jakie są wasze marzenia książkowe? :)

1 komentarz:

  1. "Tylko ciebie chcę" sama bym z chęcią przygarnęła ;) A inne długo by wymieniać :p Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Proszę pozostaw jakiś komentarz, będzie mi bardzo miło :)
Chętnie się odwdzięczę ;3